اصول تجاری
ارزشهای اصلی ما بر مبنای صداقت، امانتداری و احترام به به حریم مردم است، اساس اصول تجاری عمومی شرکت ماشین سازی اصفهان هستند. ما بر اساس رفتار خود، مورد ارزیابی قرار میگیریم. اصول تجاری ما بر اساس ارزشهای اصلی ما تشکیل شده و نشان میدهد چگونه ما به ترویج اعتماد، احترام، همکاری و کارآفرینی و افتخار در کار خود ادامه میدهیم. این اصول به طور رسمی بیان میکنند که ما چگونه باید در امور روزمره خود رفتار کنیم. به عنوان بخشی از این اصول، ما به کمک توسعه پایدار و یکپارچهسازی ملاحظات اقتصادی ، محیط زیستی و اجتماعی در تصمیمگیریهای خود متعهد میشویم.
خط مشی رفتاری
شرکت ماشین سازی اصفهان شرکتی است که در یک محیط چالش برانگیز فعالیت میکند. این خط مش رفتاری اعضای تیم را در اجرای اصول تجارت عمومی شرکت ماشینسازی اصفهان در راستای ارزشهای اصلی ما هدایت میکند. این کد رفتاری مشاورههای عملی را درباره نحوه برقراری ارتباط با مشتریان و جوامع و رعایت قوانین و مقررات ارائه میدهد.
الزامات قانونی برای ما هیچوقت باعث ایجاد پیچیدگی و دشواری نشده است. کد رفتاری شرکت ماشین سازی اصفهان معیارهایی را که از تیم خود انتظار داریم و رفتارهایی را که از آنها درخواست میکنیم، شفاف میکند.
اعتبار و شهرت ما بر مبنای تواناییمان بر درست انجام دادن کارها، حتی زمانی که کار آسان نبوده است به نحو احسنت انجام شده است. کد رفتاری مجموعهای از دستورالعملهاقوانین و بیانیههای سیاستی است که برای کمک به اعضای تیم و مدیران در تصمیمگیری در مورد رفتارشان در رابطه با کسب و کار شرکت طراحی شده است. این کد بر اساس درک اساسی ما از اینکه هیچ شخصی درشرکت ماشین سازی اصفهان نباید هرگز شرافت خود را به خطر بیندازد، یا حتی اگر فکر میکند این موضوع به کسب و کار شرکت کمک میکند، نوشته شده است
نحوهی ادارهی شرکت
هیئت مدیره مسئولیت هدایت و نظارت کامل بر تمام جنبه های کسب و کار شرکت ماشین سازی اصفهان را دارد. هیئت مدیره بر این باور است که نحوهی مدیریت خوب شامل بیان وظایف و مسئولیت های واضح و استفاده صحیح از مهارت ها و فرآیندهای متمایز است. بنابراین، هیئت مدیره بر فعالیتهایی تمرکز میکند که او را قادر به ارتقای علایق میکند، مانند بررسی فعالیتهای استراتژیک و ست کردن جلسات پیاپی و همچنین جایگاه اجرایی هیئت مدیره را فراهم میکند. برای رسیدن به این هدف، یک سری اصول بر اساس خط مش رفتاری شرکت گسترش داده شده و مورد تأیید واقع شده است
پایداری
توسعه پایدار توسعهای است که نیازهای زمان حال را بدون به خطر انداختن توانایی نسلهای آینده برای برآوردن نیازهای خود برآورده میکند.
این رجوع داده میشود به مفهوم "ارکان متقابل و ستونهای تقویت کننده" توسعه پایدار به عنوان توسعه اقتصادی، توسعه اجتماعی، حفاظت از محیط زیست و تنوع فرهنگی نوظهور که به یکی از ریشههای توسعه به عنوان یک وسیلهای برای دستیابی به یک رضایتمندی فکری، عاطفی، اخلاقی و روحانی تبدیل میشود.
پایداری فرآیندی است که بر توسعه همه جنبههایی که بر زندگی انسان تأثیر میگذارد، فرمان میدهد. این مستلزم حل تعارض بین اهداف مختلف رقابتی است و شامل پیگیری همزمان توانمندی اقتصادی، کیفیت زیست محیطی و برابری اجتماعی با بردار نهایی فناوری است، از این رو فرآیندی است که به طور مداوم در حال تکامل است. روند دستیابی به پایداری، به عنوان «سفر» شناخته میشود، بدون شک بسیار مهم است، اما تنها به عنوان وسیلهای است برای رسیدن به «مقصد» یا وضعیت مطلوب آینده. با این حال، «مقصد» به معنای پایداری یک مکان ثابت به شکل معمول نیست آنطور که ما مفهوم مقصد را درک میکنیم. بجای آن، مجموعهای از ویژگی هایهایی را در آیندهی سیستم خود آرزومندیم.
توسعه پایدار به طور کلی از توسعه سبز متمایز است، زیرا توسعه سبز آنچه را که طرفداران آن به عنوان پایداری زیست محیطی میدانند را بر ملاحظات اقتصادی و فرهنگی اولویت میدهد. استدلال طرفداران توسعه پایدار بر این هستند که زمینهای را برای بهبود پایداری کلی در جایی که پیشرفت توسعه سبز دست نیافتنی است، فراهم کنند.
توسعه پایدار در شرکت ماشین سازی اصفهان
پایداری برای همه جنبه های کسب و کار ما ضروری است. ما در تلاش برای ایجاد تعادل بین اهداف اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی و ادغام آنها در تصمیمات تجاری روزانه خود هستیم. با افزایش سریع فرصت های کسب و کار جدید در حوزه کارآفرینی اجتماعی، طراحی خودمان به گونه ای حیاتی است که از نظر مالی سودآور، از نظر اجتماعی سودمند و از نظر زیست محیطی پایدار باشیم تا به این بازار در حال گسترش دست یابیم. این نیازهای جهانی به عنوان فرصتهایی برای شرکت خصوصی ما برای ارائه راه حلهای نوآورانه و کارآفرینانه در نظر گرفته شده است.
حفاظت از محیط زیست
به منظور جلوگیری از شکست فاجعه بار آب و هوا یا اکوسیستم، شرکت ما تلاش میکند تا از نظم طبیعی بهره مند شود. با مدیریت دقیق مصرف انرژی و کاهش ضایعات تولیدکننده به روشی ایمن و قانونی، تلاش میکنیم تا حد امکان محیط زیست را بکر نگه داریم، از طریق مشارکت با کارشناسان محیط زیست و با استفاده از فناوریهای جدید مانند استفاده از گارنت، اثرات زیستمحیطی و ردپای اکولوژیکی خود را کاهش دهیم. ما در حال یافتن راههایی برای کمک به کاهش تأثیر عملیات بر محیط زیست هستیم
توسعه اجتماعی
ما تجهیزات صنعتی را عرضه میکنیم تا به رشد اقتصادی کشورمان و توسعهی آن کمک کند. در عین حال، ما برای نگرانیهای جوامع محلی پیرامون فعالیتهایمان اهمیت قائلیم و رسیدگی میکنیم، از اعتبار خود حمایت میکنیم و از کسبوکارمان محافظت میکنیم.
ما حقوق عادلانه ای به کارگران خود میپردازیم، محیط کار ایمن و ساعات کاری مناسبی را فراهم میکنیم و از جامعه کاری یا نیرویشان بهرهبرداری نمیکنیم.
ما با فراهم کردن فرصتهای درمانی و آموزشی، به قدرت و رشد نیروی کار خود کمک میکنیم. با توجه به مراقبتهای بهداشتی و فرصت های آموزشی به تقویت و رشد نیروی کار خود کمک میکنیم
ایمنی
قرار دادن ایمنی در اولویت باعث حفظ همیشگی ایمنی میشود. سعی و هدف ما بر این است که آمادهسازی و پیشگیری کنیم، نه تعمیر و پشیمانی. برای ما ایمنی بیقیمت و بیمهای موثر است.
ایمنی، بالاترین اولویت ما است. هدف ما این است که هیچ تلفات جانی نداشته باشیم و هیچ حادثه ای که به افراد ما و اعضای جوامع اطراف آسیب برساند و امکانات و تجهیزات ما را به خطر نیندازد.
توسعه اقتصادی
سود ما بر اساس ارزش اقتصادی ایجاد شده توسط سازمان پس از کسر هزینه تمام مخارج، از جمله هزینه سرمایهی بسته شده خواهد بود. بنابراین سود حاصل، با تعاریف سنتی حسابداری متفاوت است. در مفهوم اصلی، در چارچوب پایداری ما، جنبه «سود» باید بهعنوان منفعت اقتصادی واقعی که جامعه میزبان از آن برخوردار است دیده شود. این تأثیر اقتصادی واقعی سازمان ما بر محیط اقتصادی خود است. به این ترتیب، سیاست های کارآمد با افزایش رفاه انسان سازگار باقی میماند.
ما با حفظ توجه به کسب و کار خود بر روی شایستگی و اصالت اصلی آن تمرکز میکنیم و نمیتوان انتظار داشت که دل مشغولیهایی خارج از تخصص اصلیمان داشته باشیم.
کلید رشد سود پایدار، رشد درآمد پایدار است. زیرا از توانایی ما در برآوردن نیازهای مالی اساسی مشتریانمان ناشی میشود.
رضایتمندی و اخلاق تجاری
ما برای داشتن بالاترین استانداردهای اخلاقی با اعضای تیم، مشتریان و جوامع خود تلاش میکنیم.
صداقت، اعتماد و کمال برای رعایت استانداردهای بالای حاکم بر شرکت ضروری است. آنها فقط مسئولیت رهبران ارشد و هیئت مدیره ما را برعهده ندارند، ما در برابر همه مسئول هستیم. شرکت ها لطافت طبع ندارند، مردم دارند. اخلاق ما مجموع تمام تصمیماتی است که هر یک از ما هر روز میگیریم. اگر میخواهید بفهمید اخلاق یک شرکت چقدر قوی است، به حرفهای مردم گوش ندهید، کارهایشان را تحت نظر داشته باشید. این موضوع در صنعت ما اهمیت بیشتری دارد زیرا هر کاری که ما انجام می دهیم بر اساس اعتماد بنا شده است. این اتفاق با یک معامله، در یک روز در محل کار، یا در یک مکان بدست نمیآید، این بهای روابط با یکدیگر است.
ما زمانی اخلاقی رفتار میکنیم که:
- زمانی ارزش و پاداش مورد استفاده است که صداقت یک مسیر دوطرفه باشد.
- • خود را در قبال تصمیمات و رفتارمان مسئول بدانیم و به آن افتخار کنیم.
- فقط قولهایی بدهید که قصد داریم به آنها عمل کنیم، آنچه را که میگوییم انجام خواهیم داد. اگر اوضاع تغییر کرد، اجازه دهید مردم بدانند.
- • اطلاعات مورد نیاز خود را با همکاران خود به اشتراک بگذارید و در صورت تغییر شرایط به آنها اطلاع دهید.
- • از متن و روح قانون پیروی کنید.
- اشتباهات خود را بپذیریم و عذرخواهی کنیم و از اشتباهات خود درس بگیریم تا دوباره آنها را تکرار نکنیم.
ما میخواهیم ساختار و مدیریت خطر، بخشی از فرهنگ ما باشد، و باعث گسترش قوانین اخلاقی ما باشد. هرکسی فرهنگ مقابله با مخاطره شرکت ما را شکل میدهد. ما همه اعضای تیم را تشویق میکنیم تا ریسک را شناسایی کرده و آن را هدایت کنند. باید از آنها برای این کار تشکر کنیم نه اینکه جریمهشان کنیم. ما معتقدیم یک اونس پیشگیری ارزش یک پوند درمان را دارد